Enhver virksomhed bør fortsat have lidt materiale, som kan afleveres til en interesseret kunde. Minimum et visitkort, men endnu bedre suppleret med en lille brochure eller flyer. - Der skal ikke stå ret meget, men stikord og lidt billeder, der fortæller om hvad dit firma kan, er vigtige at få præsenteret på en repræsentabel måde.
Det er så ikke så vigtigt om det er et løsblad, en folder eller et lille hæfte. Bare du ikke har så mange detaljer med, at det hurtigt bliver forældet. Men overskrifter og billeder, og hvis der så er plads, så måske også lidt uddybende tekst - men vigtigst af alt, en tydelig henvisning til din hjemmeside, som du så skal sørge for er holdt helt ajour.
Det billigste er fortsat at få trykt et pænt oplag - men det forudsætter, at indholdet enten ikke hurtigt bliver forældet, eller at du har planlagt en masseomdeling. Alternativet er at få digitaltrykt små oplag, og så hver gang du skal bruge noget, få kigget det igennem for ændringer/opdateringer. Hvis du alligevel ikke får gjort det sidste, så kan du lige så godt bestille et større oplag, der betyder en lav stk-pris. Du skal selv vurdere hvad der er realistisk.